Na internetu se je každopádně třeba prosadit. I zde je totiž konkurence, a to zřejmě daleko silnější než v reálném světě. A ten, kdo se tu neprosadí, nemůže stejně jako jinde počítat s dosahováním svých záměrů, jakýchkoliv pozitivních výsledků. K prosazení se je pak logicky záhodno neopomenout ani reklamu. Jistě, říká se, že se dobré zboží chválí samo, jenže taková chvála není na síti v dnešní době rozhodně všespasitelnou, sama o sobě se o dostatečnou návštěvnost a využívanost webu nepostará a zisky nepřinese. Pokud se pak bavíme o reklamě, je třeba zvolit i zde správně. Protože typy reklam mohou být různorodé, a je logické, že ne všechny se hodí pro každý konkrétní případ. Některé pomohou tomu, komu mají sloužit, více, některé méně, a některé třeba také vůbec. Protože skutečnost, že se nějaké ty reklamy někde vyvěsí, ještě vůbec neznamená, že se budou také těšit dostatečné efektivitě, že se neztratí z očí lidí stejně jako dost možná i jimi propagovaný web samotný. Skvělou pomoc logicky nabízejí reklamy, u nichž se neplatí pouze za jejich vyvěšení, ale až za to, co tyto pro toho, kdo si je zaplatil, udělají. Což jsou reklamy PPC, tedy ty, u nichž se platí za množství prokliků a jež jsou spojené s takovými pojmy jako Google či Seznam. Právě zde se totiž taková propagace nemůže nevyplácet, tady je plně fungující a není nerozumné ji využít. Samo sebou to znamená, že není třeba zrovna u něčeho jako PPC reklama Google cena‚ lidová, ovšem vzhledem k tomu, co zde reklama může pro nabízejícího udělat dobrého, by byl hřích ji nevyužít. A totéž platí i v případě, že přijde na přetřes PPC reklama Seznam cena, které se rovněž vyplácí vzhledem k tomu, že rozhodně nejde o financování něčeho, co by nezaručovalo žádný efekt. A proto se rozhodně vyplácí vsadit na reklamu právě tohoto typu a na těchto místech. Nejde tu o žádné bohapusté mrhání penězi.